tisdag 13 november 2012

Jag hade rätt, PMS intog min kropp.... konstigt nog dagen före... annars brukar det komma tre, fyra dagar innan den stora smällen! Men icke då, fast varför skulle det funka när inget annat gör det?
Idag är det en sån där seg dag förövrigt... jag känner mig trött och hängig... lite nere igen faktiskt. Om jag går tillbaka en vecka så måste jag nog säga att jag mår lite sämre igen. Fast jag tar inte det som ett nedslag, att jag är nere beror inte på  psykets fel, det beror nog på att det är den dagen i månaden helt enkelt... Så det är bara att gilla läget och göras det bästa av situationen!

Nu ska jag fixa med lite småsaker.
Hoppas på ett paket på posten idag, men eftersom jag väntat på det i 6veckor nu så är nog inte chansen stor att den faktiskt kommer ligga där en dag... Bara att inse fakta, vi har blivit blåsta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar