fredag 16 november 2012

Jag är trött... det är nog den beskrivning som passar in bra.
Inatt slapp jag tandvärk, men vad händer då? JO... Wille! Jag vet inte vad som hänt med honom, men han är som en stor bebis, han vaknar varje natt och kan inte sova. Som inatt, då kommer han in till oss vid 4, och somnar inte förens några minuter innan klockan ringer, vid 6 alltså.
Och eftersom Jimmy jobbar så är det bara att sträcka på sig och kliva upp... Detta får mig att tänka på spädbarns tiden, och alltså, det finns inget bättre preventivmedel!
Men nu är barnen lämnade på dagis och fritids, mysdräkten på och alla måsten är borta... typ. Dom är väl aldrig borta, men dom är lite mindre.

Men jag är trött! Inte trött på något idag... inte som igår. Idag är jag bara trött... så eftersom barnen inte är hemma så blir det vila efter frukost. Jag fattar det inte, jag är så trött nu för tiden. Med största sannolikhet så beror det på kvällsdosen av medicinen. Men jag kan inte sänka den, man får liksom stå ut, och det ska tydligen bli bättre? Nog om detta!

Nu blir det frukost, sen sova!!! Hade gärna vänt på ordningen men kaffet är klart, så det ärbara att gilla läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar