måndag 12 november 2012

Jag har inte så dåligt samvete längre... Jimmy fick meddelande om att han behövdes minst inatt och kanske mer denna vecka på jobbet.
Och nätter går bra. Vi söver barnen på kvällen, om dom vaknar på natten så får dom sova med mig i vår säng, och sen gör jag dom i ordning för skola och dagis. När det är gjort så är Jimmy hemma och tar dom dit dom ska och sen kommer han hem och lägger sig.

Så nu mår samvetet bra igen.

Fick ett roligt samtal idag förresten!
Dom ringde från psyk och meddelade att jag har fått en egen sjuksköterska som kontakt, för det får man vid min sjukdom berättade dom för mig. Jag ska dit den 21 och träffa han som är min sköterska och vi ska lära känna varandra lite. Så han skulle skynda sig att skicka en kallelse så jag får resecheckar och slipper betala för resan själv, tack och bock säger jag om detta!
Så skönt ju!!! Nu hände det ju lite.
Och det känns redan så mycket mer seriöst, en egen sköterska och allt. Jag visste det hela tiden, att det skulle bli bättre att byta alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar