söndag 11 november 2012

Då var det fars dag. Hur kommer ni fira detta?
Här blir det att först och främst vänta hem barnen... sen gör vi som så att vi vänder på helgen, här är det idag fredag! Så det kommer bli fredagsmys här hemma idag! Perfekt ju!
När det gäller presenter så har jag redan fått fina, men Hampus gav ju det helt underbara kortet till Jimmy. Sa det förut och säger det igen, går inte köpa för pengar! Det man får av barnen som dom gjort själva betyder allt! Det går inte ens mäta i pengar.
Jag och jimmy ska väl gå ut en sväng på promenad innan barnen kommer hem, om vi hinner.

Igår var vi hos mina föräldrar och firade min far, så trevligt!! Det bjöds på dricka (jag tog inte en droppe av alkohol eftersom jag vet inte hur det går ihop med mina mediciner längre, så jag valde den nyktra vägen), och maten.... så gott!! Kärlknöl, (eller hur det stavas), potatisgratäng, sallad och nu kommer det lite konstiga: Kräftor!! Ja, min familj är lite rolig, dom behöver skilja sig från mängden och dom lyckas många gånger att faktiskt att göra det :-) På ett väldigt eget och roligt sätt!

Nej nu måste jag slita mig!
Jag tror detta blir en riktigt bra dag! Och jag hoppas er blir lika bra <3 br="br">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar