fredag 23 november 2012

Idag for jag och Jimmy till västervik för att få lite kvalitetstid tillsammans. Blir ju inte mycket av den varan nu när han jobbar och sover mest hela tiden.
Men jag ska inte klaga, jag är tacksam över att Jimmy fått ett jobb som han verkligen gillar och kan, och trivs!
Det blev lite julklappar till barnen som vanligt och jag fyndade även lite kläder till Julia. Inte för att hon behöver det, men det finns ju så mycket fint att köpa när man har en liten mini här hemma.

Imorgon bitti åker pojkarna till sin stödfamilj. Dom kommer vara där varannan helg nu framöver, det kommer även gälla Julia men kommer börja efter jul. Så denna helg går åt till att hitta på saker med lilla tösen. Men jag tror nog jag löst det! Imorgon blir det leklandet i hultsfred med mamma och pappa. Och på söndag blir det att hälsa på ett par goda vänner, så jag tror denna helg blir kanon!
Nästa helg är det Julias tur att åka till sin stödfamilj, och då blir det att hitta på nåt kul med pojkarna.
Känns faktiskt ganska skönt att göra såhär med barnen en tid framöver, man får ut lite mer av tiden, om ni förstår hur jag menar?

Igår och idag fick jag hem rolig post på tal om annat. Jag är besatt av en sak, tradera! Älskar att göra mina små fynd där. Just nu är jag väldigt inne på kilklackar... så nu har jag fyndat tre par. Och det bästa av allt är priset, gav 3:- för ena, 6:- för andra och 32:- för tredje! Och nu har jag fått hem två av tre par och dom är så fina, och ser inte alls mycket använda ut, knappt inte alls om jag ska vara ärlig!

Jepp jepp! Nu är det fredag. Det firar vi med tidig kväll och lite annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar