onsdag 7 november 2012

Usch fy och blä... vaknade i morse och är så förkyld!
En sak är då säker, förkylning beror inte på att man varit för tunnklädd, jag kör ju redan med underställ och vinterjacka.... hur jag ska klara mig i vinter vet jag inte. Gå i ide kanske?
Nej men det är väl från barnen jag blivit förkyld, baciller och sånt skit härjar ju runt av bara faan nu!

Ska på möte idag förresten. Jag vet inte vad jag tycker... men det är ett sånt där möte som man automatiskt blir nervös över, oavsett anledning.
Men det kommer gå bra... det hoppas jag... Det måste det.

2 kommentarer:

  1. Det går nog bra.sitter här och funderar på vad som jag ska bjuda familjen på imorgon när min 43årsdag är.det blir nog kladdkaka el äppelkaka.

    SvaraRadera
  2. Det gick kanon :-D
    Förresten, ta och bjud på kladdkaka, såååå gott!!! :-D
    Grattis i förskott :-)

    SvaraRadera