torsdag 22 november 2012

Då har kvällen infunnit sig och två av tre barn är vakna! Lite ombytta roller om man jämför med igår... jag önskar verkligen att dom kunde sova, alla!
Jimmy åker till jobbet vid 21 och då skulle det vara skönt att få vara ensam en stund, ja alltså, jag är kvar i hemmet men får sitta lite ensam.... känner att jag behöver det, så mycket som händer och jag behöver få en paus, även fast det bara handlar om några minuter.
Men det sket sig, Julia ligger här brevid på soffan och Hampus ska pärla!
Jag gör nog som så att jag tar hela högen med ungar och lägger i vår säng i natt, orkar inte med att tjaffsa med dom och diskutera!

Annars då? Njae.... mår inte så bra idag. Stressad-arg-irriterad-nervös-fundersam.... så rullar det på liksom!
Nu orkar jag inte skriva mer... det får vara bra för stunden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar