fredag 30 november 2012

Jimmy, det är verkligen min största trygghet i livet. Han är en man jag kan lita på och som vill mitt bästa.

Denna dag började bra... not! Sånt kaos så det är svårt att ens förklara hur jäkligt det var!
Det första som slog mig när kaoset var som värst var att jag fick dåligt samvete.... tänk att stackarns Jimmy ensam fick ta allt detta på morgon, middag, kväll och natt när jag låg inne på sjukhuset... Hur klarade han det?!
Jag tvivlar inte för en sekund på om han var den rätta att få barn med, han är den rätta! Jag ska leva resten av mitt liv med honom,underbaraste <3>
Så fort nåt händer så är Jimmy där och hjälper mig och stöttar,
Han tar hand om mig, barnen, hemmet och JOBBET!
Jag kan inte förstå hur han fixar allt men han gör det!!


Min älskade Jimmy, jag älskar dig så otroligt mycket, du är min äkta kärlek, det är vi för alltid,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar