torsdag 1 november 2012

Nu vet jag hur jag vill att det ska bli över helgen...
Jimmy måste jobba, självklart! Men vi har ingen som kan ta barnen denna helg och då strular det till sig eftersom jag åker in till sjukhuset imorgon igen.
Både jag och Jimmy vill att dom sätter in litium eller ergenyl eller vad det nu finns för sorter... Anledningen till att jag fick sluta med lamotriginet beror på att jag mådde så illa av dom och fick även klåda.

Så om det blir som JAG vill så gör vi sähär:
Jag åker in till sjukhuset imorgon. Pratar med läkarna och säger att jag vill ha nåt insatt för bipolären innan det är för sent... varken jag eller Jimmy klarar av fler maniska tillstånd.
Jag ber om att få prova den nya medicinen och får åka hem på permission till måndag. Helt perfekt!

Men det kan också bli så att dom inte vill att jag åker hem och äter ny medicin. Och då kanske jag får åka hem men att dom inte satt in medicin än, och så åker jag in på måndag.

Eller så får jag inte åka hem imorgon alls. Och då kan inte Jimmy jobba och jag bara förstör och sätter käppar  i hjulet för honom när det gäller jobbet.

Men både jag och Jimmy är överens, såhär kan det inte fortsätta.
Jag måste in på avdelningen, prova en ny medicin, se hur den funkar. Och verkligen göra en utredning när det gäller all medicin, så jag får RÄTT medicin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar