tisdag 13 november 2012

Om 9månader är det dags!

Ja ni gott folk.... om 9månader.... då ni!
Nej, jag ska inte skrämma upp er, det är inte som ni tror, faktiskt.
Det som händer om 9månader är att Julia börjar skolan, F1:an rättare sagt.
När och hur hände detta??
Hon föddes ju nyss, hon är ju min bebis, mitt lilla hjärta... och hon ska gå i skolan?!
Jag är lite rädd faktiskt... klarar hon det? Jag tror det... det är en tjej med mycket skinn på näsan som tar sig sin plats och har lätt att skaffa vänner.
Men jag är ändå lite orolig, och allt det beror på att hon ligger efter med språket. Jag vill verkligen att det ska vara ikapp när hon sätter sin fot i skolan, men faktum är att hon kommer nog inte vara klar tills dess. Men jag håller god min för Julia, vill inte att min oro ska smitta över på henne.
Vi gör helt enkelt så att vi jobbar på som vi gjort hela tiden, och hon fortsätter lära sig i sin takt.

Julia <3 div="div">
Vackraste, underbaraste, finaste Julia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar