tisdag 27 november 2012

En annan typ av Julkalender?

Fick detta meddelande för någon dag sedan:

"Hej! Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress. Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :) (Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.) Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :) Ha det fint! :)"

Jag tror jag ska kolla in detta. Jag menar, ju fler adventskalendrar barnen har att se desto bättre kanske.  Nu sitter inte mina barn och glor på tv dagarna igenom, men visst blir det en stund varje dag, så jag tror nog vi ska kolla in denna. Det värsta som kanhända är att den inte är bra, och då är det så.

Så, nu har jag spridit den vidare till mina läsare! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar