lördag 17 november 2012

Nu är vi hemma igen efter att ha firat min syster och hennes man!
God mat, gott fika, trevligt sällskap, härligt!!

Tråkigt nog så blev vi tvugna att ge oss hem ganska tidigt, Willes feber kom tillbaka och steg ganska fort, den är inte så hög, men så pass att den påverkade honom negativt. Direkt när vi kom hem så somnade han, skönt!
Jag kan ju bara föreställa mig hur natten kommer bli.... inte mycket sömn inatt heller. Men någon gång måste man väl vänja sig??!

Imorgon ska Hampus på kalas hos sin bästaste vän i världen, så det ser han fram emot, och jag med. Så länge sen dom lekte så nu är det på tiden :-)
Vi ska under tiden inte göra ett dugg! Kanske tar vi med hela familjen när vi hämtar hem honom så att alla kommer ut på promenad... om vädret tillåter vill säga!

Jimmy är hemma imorgon, behöver jag säga hur lättad jag är över detta? Njae va!

Nu ska jag fortsätta se på tv.... tänk om man kunde vara trött... känner mig mest orolig i kroppen och vet inte vad jag vill... jag hoppas verkligen inte det är nåt som håller på att byggas upp.
Vore visserligen toppen på det sättet att jag faktiskt ska träffa min sköterska på onsdag. Dock så ogillar jag dom där manierna, jag rättare sagt avskyr dom. Vill inte alls!!!
Dåligt morgon humör, dåligt humör i allmänhet, gör massa dumheter som jag personligen tycker är min rättighet just då, ställer till massa elände.... bara förstör rent ut sagt! Jag vill inte, JAG VILL INTE!
Ja men då eftersom jag känner att nåt ät på G så kan jag ju stoppa det! Nej, nej jag kan ju inte det! Det är ju det som är det värsta, när manin tar över så försvinner allt sunt förnuft. Och jag vet inte bättre... Ni som aldrig varit manodepressiva kan inte ens föreställa er.... och hamnar jag i en sån nu så vill jag nog lägga in mig, jag gör minst skada i familjen på det sättet. Och det vill inte säga lite med tanke på att jag avskyr att ligga inne. Men jag förstör inte för min familj lika mycket då.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar