torsdag 22 november 2012

Jag har såååå tråkigt!!
Jimmy har jobbat natt och kommer göra det nu fram till och med söndag natt... det innebär att han sover hela dagarna och en stund på kvällen. Och det efterlämnar mig, stackars lilla mig.
Det är så otroligt tråkigt och det slutar oftast med att jag somnar jag med... men tro inte att jag sover sämre på natten för det, no no... sover så gott då med, vilket vore otroligt konstigt annars, jag menar, jag äter tre olika mediciner som har mig att sova.
Men nu behöver ni inte oroa er, jag KAN vara ensam med barnen på natten. Dom vaknar (alltid nån som gör det) jag vaknar med och så så slutar allt med att vi sover ihop i vår säng, mysigt!!
Förr stördes jag otroligt mycket av att ha barnen i vår säng, gick inte bra alls. Slutade med att jag inte kunde sova och gick upp... funkar ju inte. Men nu går det bättre, tack vare mina mediciner så kan jag somna om igen utan stora problem, men visst har jag fortfarande dagar då det inte går bra alls. Men det är inte varje natt nu längre, och det tackar och bockar jag för.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar