torsdag 8 november 2012

Jag har sovit!

Ja jäklar i det... JAG har sovit! Jag tror inte ni kan tänka er hur underbart det är... när jag tänker till rätta på saken så är det faktiskt ett par nätter det handlar om!
Sen en rolig sak som har med det att göra, folk säger att jag ser så pigg, glad, vaken, och med ut! Hänger det ihop kanske... sömn och mitt mående? Klart det har!!
Så dom har haft rätt, läkarna, vem blir inte galen av att inte få sova?
Nu vet jag ju inte om det är en bieffekt av medicinen, av en av dom jag äter så är trötthet en bieffekt, som kommer gå över. Jag vill inte det, jag vill alltid ha denna bieffekt!

Så här gör vi tummen upp! Hoppas att detta håller i sig, me like!

Sen har jag gjort illa mitt lillfinger igår. Skulle knöla in barnens gympapåsar i garderoben och blev lite arg... tog fart och knuffa till. Problemet var att mitt lillfinger stötte till ett hinder och knäcktes rakt bak. Men jag tror inte det är nån fara, det är inte så jätte svullet, går att böja ganska bra... men det är lite ont.Fast inte så pass att jag tänker söka läkare för det. Man är väl härdad!

3 kommentarer:

  1. Aj aj det måste gjort riktigt ont.det är nog inte brutet.vad skönt att du fått sova,vad glad jag blir för din skull.kram madde

    SvaraRadera
  2. Wii, sova gott på natten är aldrig fel! Keep on sleeping! :) Kram, och krya på fingret.

    SvaraRadera
  3. Haha :-D Anki!! Alltid lika positiv och härlig! Kram :-)

    SvaraRadera