lördag 17 november 2012

Denna dag börjar ju verkligen bra.
Jag planerade att vi skulle ta sovmorgon, jag och barnen (Jimmy är på jobbet). Eftersom vi är bortbjudna ikväll så tänkte jag att barnen vill ju inte hem lika tidigt om man sover nån timme längre än vanligt. Det sket sig... med två av tre barn. Wille kom in innan 6 och ansåg att dagen var i full färd, Julia kommer vid ca 6:30 och anser samma sak. Hampus däremot låg kvar och sov till åtta, så han lär inte vara svår ikväll.
Dock så finns det en positiv sak, Julia och William verkar väldigt friska idag! Väldigt!!! Nästan lite för om jag ska säga vad jag tycker.
Denna sjukdom gick över väldigt fort, hög feber igår, ingen idag och inte ens förkylda?
Men man ska kanske inte ropa hej än... det svänger som sagt fort det här... men än så länge är dom pigga och har ätit, mycket positivt enligt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar