torsdag 13 maj 2010

Aftonbladet har noll koll!

Hela dagen igår så visade Aftonbladet att det skulle vara lite moln, inget regn, sol och 17grader.
Sitter här nu och tittar ut och det stämmer inte på långa vägar.
Ute är det grått, bara moln, regn och kallt! Det ända som stämmer är att blåsten är minimal.
Skit!!! Vi som lovat barnen att gå till ALV idag... Fii faan... Jag vi kommer ju inte behöva trängas med folk alla fall för det lär väl bara vara vi där.

Men vi får se, vi får väl be till Gud eller nåt. Inte för att jag är troende, men han ska väl ändå lyssna på alla har jag hört? Annars kan jag väl be mormor ta ett snack med honom, för allt hon har gjort för honom alltså, han har lite att ge igen där. Och det kan han ju då göra i fint väder åt oss! Tjollahopp vilken bra ide!

Nu ska jag passa på att städa i väntan på att vädret blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar