måndag 3 maj 2010

Nya tag!

Nu känns det bättre, precis som jag sa att det skulle. Även om inte Jimmy säger speciellt mycket, så får han mig att må bra ♥

Idag var jag på ica och handlade, och fii satan säger jag alltså!! Man får inte mycket för pengarna längre. Nu menar jag inte att ica är ovanligt dyra, för så är det inte. Dom har väldigt bra priser. Vad jag menar är att matpriserna har gått upp överallt. Det är dyrt att leva helt enkelt. Som idag då, jag köpte välling, blöjor, deo, balsamspray, kött, grönsaker och lite annat småplock. 400:-!! En påse fick jag ihop... Sjukt! Tänk om 10år, hur mycket får man för 400:- då? En mjölk, bröd och en spark i röven?
Jaja, nu har jag fått ur mig det! Ska sjutton aldrig mer handla. Känns bra mycket bättre att skriva listan, ge Jimmy pengarna och låta honom stå i kassan och kallsvettas.

Imorgon är det dags förresten! Då ska Jimmy plågas i 4timmar. Fy böveln! Lite synd är det nog om honom, men vill man vara fin får man lida pin...
Idag har vi tagit foton på hur tatueringen ser ut nu. Blir kul att se skillnaden. Och det kan nog behövas foton, man glömmer fort.
Jag ska hämta barnen på dagis, hoppas dom sköter sig, mitt humör är inte att leka med just nu... Men mina små är allt ett par fina ungar. Livet vore uselt utan dom
Hoppas det är fint väder imorgon, då får det bli antigen lekparken eller bus på gården. Aktivering är A och O för en god natt sömn hos både barn och vuxna. Kom ihåg det!

Åh nu längtar jag till min säng. Gosa ner sig under täcket med Jimmy. Ja livet vore uselt utan honom med ♥ Det är verkligen tur att jag gift mig med honom, och att vi tillsammans fått våra underbara barn.
Nu vill jag bara att min högsta önskan kan slå in, att vi får värt 4de barn. Det är verkligen min högsta önskan. Vissa vill bli miljonärer, jag vill ha ett till barn. Vissa vill resa, jag vill ha ett till barn. Vissa vill bli skådespelare, jag vill ha ett till barn. Och jag tror Jimmy skriver under på detta inlägg faktiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar