fredag 14 maj 2010

Är det för mycket begärt?


Denna bild är tagen 26/4-2009. Sen ni var lite kläder barnen har på sig.

Seriöst, jag ber inte om allt för mycket här i livet... Lite tur då och då... Såna småsaker.
Men nu får det fasen vara nog! Nu tänker jag inte ta detta längre!

Var är solen? Där har vi det. Ja det jag tänkte be om! Ge oss sol, NU!

För det vet vi alla att sol är verkligen underbart. Det ger energi om något. Nu idag är det den 14maj... När jag hör det så tänker jag blommor, grönt gräs, fika i det fria, sol, värme och tunna kläder.
Men så tittar jag ut och känner efter, vad har vi då? Jo regn, grått, kallt, blött och definitivt ingen värme och fika i det gröna!
Det stämmer inte!


Fy vad deppiga inlägg jag kommer med nu.
Ber om ursäkt! Jag lovar, nästa gång jag skriver så ska det vara tänkvärt eller glatt.
Har jag inget av dom alternativ att ge er så skriver jag inget.
Så blir det tyst så vet ni...



2 kommentarer:

  1. Det spelar väl ingen roll VAD du skriver. Huvudsaken är ju att du får ut vad du vill säga! Jag diggar dig iaf! Så jag råder dig att skriva snart igen!! Annars!! Hihi!!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Tack, du är alltid lika snäll ♥
    Ja mig blir man inte av med så lätt, älskar att skriva här, även fast jag faktiskt lämnar ut lite väl mycket av privatlivet ibland ;-)
    Men vad gör väl det om 100 år!
    Kram på dig!

    SvaraRadera