torsdag 20 maj 2010

Idag har jag varit effektiv! Faan vad såna dagar känns bra.
Dagen började med att vi lämnade Wille hos mormor. Sen vidare till stan och fikade, jag köpe även där där tråden jag verkligen behöver nu.
Sen var det dags för Jimmy att tatuera sig, så jag hängde på dit och tittade. Tänk vad kul det är att titta!! Dennis gjorde lika bra jobb som alltid!
Sen hämtade jag barnen, och vidare till konsum. Där mötte jag min syster och hennes gosse. Dom skulle med till mina föräldrar så vi tog sällskap.
Där blev det fika och lek.
Sen hem och laga mat.
Sen ut och leka.
Sen till willys och handla.
Och nu sitter jag här.

Oh gissa vad!! Jag ska ut nästa lördag!! Iiihh!! Mamma och pappa ska vara här på kvällen så jag och Jimmy ska på/till (vad heter det egentligen) öltältet som ÅBRO håller i på marknadsfesten!! Fasen vad kul det bli!!
Nu kommer jag ju inte dricka som vanligt (kanske), men det ska bli så kul att komma ut lite!

Jo det med tatueringen förresten, jag ska ta bilder på den så ni får se hur den ser ut nu. Men den är ännu inte helt klar. Jimmy har en irritation, eller nåt sånt så Dennis tyckte dom skulle vänta med just den lilla biten. Klok gosse det där! Men fasen vad snyggt det blir, eller är måste jag ju säga, för nu är den ju så gott som klar.
Men nu har dom där satt griller i huvudet på mig... Jag funderar på att pierca mig i tungan. Men jag är ju så sjukt feg!! Så vi får väl se hur det blir med den saken...

För övrig skulle jag och Hampus gått till Vimarskolan och kollat in Thim som idag tränade fotboll, men schemat var inte långt nog så vi hann inte med det idag. Skit vilket dåligt samvete jag har. Jag så till Thim att vi skulle komma. Jag tror visserligen inte att det gjorde nån större skillnad för honom, men ändå. Jag sa det och jag höll det inte. Så får man inte göra!

Nu måste jag sova. Har mycket viktiga saker framför mig imorgon. Små små saker, men lika viktiga ändå. Och ont i huvudet har jag... Jag tänker för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar