tisdag 18 maj 2010

Oskyldigt dömd.

I förrgår kom Jimmy upp och väckte mig på morgonen... Och så ställde han en lustig fråga.
-Har du varit nere och lagt bepanthenen där vi har tandkrämen?
Jag fattade inte alls vad han pratade om. Varför skulle jag göra det, och när? Han gick och la sig efter mig och gick upp innan mig. Nu är det inte omöjligt att det faktiskt är jag... Men att jag gjorde det i sömnen. Det är mycket som sker i detta hem, och konstigt nog är det bara jag som vet var sakerna försvinner, och det genom att jag helt plötsligt får bilder framför ögonen där jag ser var sakerna ligger.... Läskigt vill jag lova! Alltså, det blir ju inga black outs... Men jag får bilder framför ögonen och liksom ser till exempel var tv dosan ligger. Och mycket riktigt så är det just där jag "sett" den... Kreeeeepy!
Men jag frågade Jimmy hur han inte kunde märka något, det är stor skillnad på dom tuberna! STOR skillnad! Han sa att han inte tänkte på det det... Men hallå!?
Han rekommenderade det inte förresten, men det behöver man ju inte vara ett geni för att förstå. Han sa att det visserligen blev mycket mjukt i munnen... Men den där klumpen kändes läbbig, som en snigel ungefär... Nu undrar jag förstås när fasen Jimmy ätit sniglar, men det är väl som med så mycket annat, det kommer jag aldrig få veta. Och just det vet i sjutton om jag vill veta heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar