torsdag 6 maj 2010

Dä ä så fingrerna glör!

Idag har jag varit ganska duktig, om jag får skryta!

Dagen började med att vi gjorde en massa ärenden på stan. Jag köpte in sakerna till kransen jag ska göra till mormor och morfar. Sen hem och vänta.
Sen gick jag och Hampus till en kompis, vi träffades genom föräldragruppen, och hennes gosse är lika gammal som Hampus och han går på barnens nya dagis. Perfekt ju!! Där bjöds det på en super smaskig chokladtårta, mumms!!
Sen hem. Där plockade jag med tvätten, tog fram alla vår och sommar skor och sorterade. Kastade ett par också när jag ändå höll på.
Sen satte jag igång en maskin tvätt till... Det tar ju aldrig slut!! Det är som med gråa här, tar man bort ett så kommer 30 släktingar... Fast nu är det att man kör en maskin och så pang så finns där 3 maskiner till som måste köras.

Nu är det kväll och barnen sover. Jag har börjat med kransen men den måste torka lite. Sen ska jag klistra på allt jag köpte. Temat är... KÄRLEK ♥
Har även gjort en prinsesstrut till Julia. Dumt egentligen, för den kommer vara hel i max 5minuter imorgon, sen har nån av barnen kraschat den. Tacksamt...!

NU stressar Jimmy på mig, dags att sluta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar