fredag 21 maj 2010

Idag har jag och Julia varit på stan. Guuuud så mysigt det var! Allt var så perfekt. Bra väder, bra humör och trevligt folk överallt.
Det märktes på Julia att hon uppskattade det, det verkligen sken om henne. Så detta ska göras oftare, både hon och jag behöver det. Vi brudar måste ju hålla ihop.
Resultatet av vår dag blev varsitt nagellack (Julia rosa och jag rött), och ett par 3kvarts harembyxor till mig. Har redan ett par men dom är ju så sjukt sköna! Dessutom kostade dom bara 29:-
Julia tyckte det var superkul att hänga med mig i provrummen, där fanns ju speglar och då fick hon ju anledning att se på sig själv lite... Fåfängda flicka.
Men jisses vad hon pratar... Känner mig helt proppad i skallen nu ikväll... Det finns ju inget stopp i henne. Sen för den delen försöker jag inte få tyst på henne... Jag uppmanar henne. Det är underbart att äntligen få höra henne prata, så även om så öronen skulle blöda på mig så skulle jag njuta! (Ni som har barn som varit sena med pratet vet hur jag menar)
Efter ett tag så mötte vi upp resten av familjen och gick och åt pizza.
Sen var det bara att gå hem, och där blev det fika med mormor och morfar! Trevligt!!

Hela dagen idag har varit perfekt på alla sätt! Och barnen har varit så glada och lätta att ha och göra med. Inte bara vi vuxna som blir på bra humör av detta underbara väder.
Men enligt vissa vädersidor så ska detta fin fina väder tydligen ta slut nu... Skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar