lördag 15 maj 2010

När jag vaknade i morse så regnade det... eller himlen öppnade sig och ett skyfall uppenbarade sig rättare sagt.
Blev visserligen inte förvånad då vädret igår visade att det var just så vädret skulle bli som idag, men ändå... Lite deppigt kändes det ju såklart.
När jag sen klev ur duschen och kollade ut så var där nåt jag inte sett på ett bra tag, SOL!
Jag trodde jag svimmat och vaknat x antal dagar senare, men icke!
Och graderna dessutom visade på 17.6, inte illa alls.
Så vi gick ut, och nu är vi hemma igen.
Solen lyser fortfarande, men jag sitter inne... Känns... Kul? Nej inte direkt! Men det blir ju såhär, allt mer ofta känns det som... Man försöker och försöker och inte faan sker det bättring... Det är kanske såhär det ska vara? Man kanske ska sätta sig ner, ta ett djupt andetag och finna sig i det... Nån gång är det väl nog ändå, så förr eller senare blir det väl bra... Ja vi får väl se.
Tur det finns fönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar