söndag 16 maj 2010

Vi har aldrig tur med vädret!

Idag ska vi till ALV... Varför blir det jämt såhär, vi bestämmer att vi ska dit, vädret blir skit. Vi bestämmer att vi inte ska dit, vädret blir bra!
Vad har jag gjort för att min familj ska förtjäna detta kan man undra... Beror säkert på alla småkryp man dödat i sina dar.
Men men, ner dit ska vi alla fall. Blir väl luckor av uppehåll som förra gången och det funkade ju fint.

Igår va vi påväg ner till ALV, men eftersom jag mådde så otroligt dåligt så fick vi lägga det på is. Idag kan jag inte påstå att jag mår mycket bättre tyvärr, men jag får sluta känna och bara gå. Har man lovat barnen så har man.

Ställde mig på vågen idag på morgonen igen för att kolla av läget... 63.5kg. Det betyder att jag gått ner ytterligare 0.5kg på ca 2dagar. Jag tror väl inte att det är så dumt egentligen, men om man tänker på att jag inte har så extremt kraftig övervikt så blir det ganska mycket på kort tid...
Antingen är det nåt som är fel, annars är det nåt som är bra, annars är det helt enkelt sittupsen (ja inte faan vet jag hur det stavas, ni förstår vad jag menar) jag gör som bränner så sjukt mycket fett att det är därför. Sista har jag svårt att tro. Sittups gör jag, men att dom bränner bort ½kg på 2dagar låter extremt.

Nu är det dags att göra sig klar... Usch.... Jag hoppas verkligen detta blir en superduper toppen dag så det blir värt allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar