lördag 8 maj 2010

Lördag kväll... Ingen rolig kväll.

Jag har tråkigt, eller tråkigt är den milda graden av denna lördag. Det jag upplever finns inte på världskartan.
Jag har så tråkigt att jag tappat aptiten. Japp, så är det! Senast jag åt något var igår... Inte ens druckit. Eller jo, vänta... Jag drack ju ca ½dl vatten förut idag. Så ja då har man tråkigt!
Så vad har hänt här idag? Inte ett jota.
Jag ska nog gå och lägga mig snart tror jag, kvällen kommer ändå inte bli nåt vidare. Ska bara vänta på att Hampus och Julia ska somna, sen blir det natt för mig. Tragiskt.
Nu önskar jag verkligen att jag hade haft en bra mörkläggningsgardin i sovrummet, har alltid haft svårt att somna om det är ljust i rummet. Men utvilad lär jag vara inatt när jag har sovit klart vid 4. Kul att vakna av sig självt före barnen för en gångs skull. Måste se det positivt.

2 kommentarer:

  1. Stackare! Jag lider med dig! Hoppas att du vaknar upp till en ngt bättre söndag!
    Ta hand om dig!
    Kram!!

    SvaraRadera