tisdag 4 maj 2010

Ryser

Nu ska jag gnälla om ekonomi igen. Så är du känslig, sluta läs!

Jag satte mig nu för att betala lite utgifter. Fast lite kan man nog knappast kalla dom. Det blev 4räkningar, och summan slutade på närmare 10 000:-
Fatta!! I ett svich gjorde jag av med 10 000:-! Sanslöst... Trött blir man till på köpet med.
Men trösten i det hela är att jag fyndat kläder åt Julia idag. Ett par tunna tygbyxor och 2t-shirtar, den ljuvliga summan slutade på ynka 70:-. Ja nu är det inte super billigt, men om man jämför med det andra beloppet så känns det fin fint.
Jimmy är nu iväg och tatuerar sig igen, så där flyger ännu mer pengar iväg... Känns som att det är mycket penga snack här nu... Men blir kanske så när man inser att man bränner iväg runt 21000:- på allt och inget i månaden. Nu är det visserligen ingen super stor summa om man tänker på att det är för allt vårt hushåll behöver. Men som sagt, ändå!

Och nu regnar det med... Ja vad ska man säga... Nu är det grått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar