tisdag 11 maj 2010

Igår fixade jag barnvakt i smyg, utan att Jimmy visste något. Så igår när vi skulle sova avslöjade jag för honom att jag fixat barnvakt i ett par timmar. Så vid 10 lämnade vi Wille hos mormor och morfar och gick ner till stan och fikade. Det ända var att jag mådde så ur uselt att jag inte klarade av att äta, bara dricka. Så träligt att den morgonen slängdes bort. Men det var mysigt att bara gå och hålla handen faktiskt, saknar Jimmy ganska mycket, man träffas ju jämt men ändå inte... Allt det där spontana man gjorde innan man fick barn hinns ju inte riktigt med längre... Men det kommer väl tillbaka. Glöden finns ju där, och kär i honom som en tok är jag. Vet inte om det är våren eller vad det är, men fy vilket pirr i magen jag har! Säkert därför jag mådde så dåligt idag...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar