onsdag 26 maj 2010

Jaha... Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Känner mig ganska tom... Eller nej inte tom. Men jag orkar liksom inte tänka mer idag. Hjärnan har gått på högvarv!

Imorgon har jag så sjukt mycket att göra. Först måste jag fixa med skorna till Wille, sen massa små ärenden, sen ska jag gå och fika med alla barnen när Jimmy är på möte. Efter det ska vi hem (tror jag) och sen hämta delar till staketet som vi för övrigt inte hann med att göra idag. Sen ska jag och Hampus iväg på kvällen och spana i det nya fotbolls geniet (jo jag tror han kommer bli känd) Thim.
Sen hem och sova.... Sen ska fredagen vara här... Dagen jag bävat för mer än jag trott.
Skönt att ha ett fullt schema, men hinner inte med att tycka, tänka och känna så mycket. Fredagen sen är full, och även så lördagen. Söndagen är ganska full och en del av måndagen.
Det är tur att jag har Jimmy, hans icke stressade personlighet tar ner min mycket stressade personlighet... Blir en ganska bra kombination det där.

Och annars? Ja idag var jag hos min syster och tog en fika (utan att ha barnen med mig, wohoo!!). Sen följde min mamma och lillebror med mig hem och vi åt middag ihop. Trevligt med sällskap.

Nepp, nu ska jag ta mig i kragen och i alla fall få bort ansiktet (Sminket). Detta görs endast i skydd av mörker...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar