torsdag 6 maj 2010

Jag är trött och irriterad.
Varför jag är trött var en bra fråga, sovit bra så det kan inte va det. Men så tittar man ut och får en mild AHA upplevelse... Grått grått grått så långt ögat kan nå... Nåja, man kan alltid hoppas på bättring.

Och irriterad var det ju med! Jo jag avskyr folk som favoriserar sina barn och barnbarn. Hur tänker såna? Personen/personerna har ju valt att skaffa barn, ungen satte ju knappast en pistol mot huvudet på dom och skrek "In i sängen och tillverka mig!!" Nej precis!
Så varför gillar man då ett eller fler barn mer än det eller dom andra? Hur tänker en sån förälder, för i min värld så är det fel i huvudet på den personen, och den är inte värd att ha barn. Och barnbarn, hur faan kan man värdera sina barnbarn olika? Om man nu avskyr mamman eller pappan till barnen så tar man väl hur som helt inte ut det på barnet eller barnen? Vad faan har dom barnen gjort för att förtjäna något sånt? Oskyldiga små barn som knappt kan prata till en början...
Nej, om du tar åt dig när du läser detta så kanske du ska analyser dig själv lite, och så kan du gå fram till barnet eller barnen du är dum i huvudet mot och be om ursäkt. Lova barnet att aldrig göra nåt så dumt igen, ALDRIG och håll det för tusan!!! När du minst anar det så är det för sent.

Det där va skönt!!!

Nu ska jag klä på Wille, sen ska vi ut i det grå vädret, måtte det hålla upp.

1 kommentar:

  1. Hoppas att det är ok att jag la upp dig på min sida, annars tar jag bort den...
    Jag är oxå irriterad idag, men kanske inte av samma anleding som du, men jag ger dig i kram iaf. :)
    Hoppas att du har haft en bra torsdag.
    Kram!!

    SvaraRadera