tisdag 25 maj 2010

Idag tog jag med mig Julia och gick ner till mina föräldrar. Jimmy skulle fixa med landen och Hampus rensa ogräs... Underbart med barn som vill hjälpa till med något. Och så Wille, jag han hänger bara på... Och idag fick han hänga på Jimmy.
Det blev ett par timmar för mig och Julia. Vi passade på att kolla in min lillebrors cross... Så söt den var (intern skämt).

När vi kom hem så var det dags för middag.
Och när väl den var intagen så satte jag igång att städa! Man får passa på när infallen kommer.

Imorgon ska vi mäta gården. Vi måste få upp ett staket nu. Hampus har börjat bli lite väl modig och Julia kan man inte lita på ett dugg. Visserligen kan man inte lita på dom även om det sitter ett staket, men man hinner ikapp dom lite tidigare då staketet bromsar upp dom lite. Sen är det skönt att få upp en tomtgräns. Just nu flyter ju allt ihop och vissa kan ha svårt att förstå orden "ditt" och "mitt". Sånt gillar jag verkligen inte.
Så som sagt, imorgon ska det mätas och kolla upp vad vi ska ha... Blir något enkelt och bra.

Nej, nu ska jag njuta av mitt nystädade hem, och allt bra på tv;n. Jag funderar på att unna mig lite kladdkaka ikväll. Åt en bit förra veckan och hjälp vad dåligt samvete jag fick. Men jag gick inte upp i vikt och det var ju som sagt en vecka sen... Får köra lite extra situps ikväll! Körde visserligen ett pass idag på dan med... Så det blir nog + - 0 när allt är klart. Så då gör det ju inte så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar