tisdag 11 maj 2010

Japp, det är så det heter!


Ja ni vet för en tid sedan när jag skrev om att Jimmy tatuerat sig, och jag kom ju bara på vad killen som har studion heter, Dennis Larsen. Men där har ni det, namnet alltså! Slängde med hemsidan också ni kan kolla efter hans nummer nu när ni blivit inspirerade så bra av mig...!
Superduktig! Kan verkligen rekommendera honom, även fast jag inte har någon egen tatuering så ser jag ju vilket bra jobb han gör på Jimmy. Och om jag nån gång kommer våga pierca eller tatuera mig så blir det han som får göra det! (Nej jag har inte blivit ombedd att göra reklam för honom här, och jag får inte betalt för att göra det. Jag gör det för att jag vill, sanningen måste ju nå ut till folket på ett eller annat sätt, och nu var det jag som kände mig manad!! Hihi!!)

Men hur som helst så idag byggde dom ut och började fylla i tatueringen. Jimmy har ju en ganska stor tatuering på ena armen, och den fylldes i förra veckan. Idag så byggde dom på den, och har börjat fylla i den. Nästa vecka blir det att fylla i den ännu mer! När den är klar så kommer jag lägga ut bilder, roligare att kunna visa före och efter bilder när det är helt klart.

Ja såhär är det, jag har kommit på att jag älskar tatueringar, på andra.
På tjejer så känner jag inget speciellt, fint typ men... Likgiltig.
Fast på killar alltså, rätt tatuering på rätt ställe! Fasen vad nice det är!!!
Jag säger inte att killar utan tatueringar är fula, det passar inte alla helt enkelt, och alla är inte gjorda för att ha dom. Men jag personligen vill ha en tatuerad kille, det behöver inte vara mycket, bara det är rätt. Men jag tycker heller inte om att det blir för mycket, när det är från topp till tå så ser det ju inte riktigt klokt ut!
Fast det där med att gilla en tatuerad kille upptäckte jag nu (rättare sagt för 4år sedan) när Jimmy tatuerat sig, han hade ju inte en enda prick när vi träffades, och jag gillade honom mer än mycket även då... Det är mycket det!

Nu är det dags att återvända till verkligheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar