måndag 29 oktober 2012

Började på detta igår... sen gick det åt helvete med allt... igen!

                                                      Söndag.

Jag har egentligen så mycket att få ur mig, men jag orkar inte gå igenom allt... Hjärnan går på hög varv och det är ALDRIG tyst!
Jag vet inte om jag blir tvungen att åka in till psyk imorgon och prata med dom. Fått ett extremt illamående, och minnet är åt helvete! Och det svider... tänk er att ni inte minns om ni sövde ert barn. Och det är det lilla som snurrar runt och försvinner bort.

Sen har psykoserna blivit väldigt jobbiga, VÄLDIGT! Dom höjde ju till 300mg, men sen tyckte dom att det var för mycket,så dom sänkte till 150mg. Så jag känner själv att jag vill öka till 300mg. För såhär kan jag ju inte ha det längre!

Hur Jimmy klarar detta är ett mirakel, jag har sagt det så många gånger förr, men det är han som håller ihop oss, han är vårt lim.

                                                   Måndag... idag alltså!
Jag mår inte så bra, hade ju en så bra dag i lördags, det var verkligen jag!
Men nu känns allt skit igen... försöker bära med mig känslan som fanns hos mig i lördags, går inte så toppen bra.
Fast jag ger mig inte!

Annars? Ja du, irrat runt och jag vet inte vad tusan jag håller på med. Jag orkar inte mer, Jimmy däremot kämpar på, min underbaraste Jimmy. Jag kan inte förklara ens för er hur underbar han är, jag brukar kalla honom min svarta ängel utan vingar.

Nej ni gott folk. Snart sova och imorgon blir det akutpsyk.

På tal om annat... Inatt är första gången jag sover ensam.... jag har Ju barnen med mig som tur är... jag är så sjukt rädd!!

1 kommentar:

  1. Jimmy är en underbar person och du med.hoppas det går bra imorgon.vad skönt att du mådde bättre ilördags det kunde väl hållt i sej.kram madde

    SvaraRadera