lördag 27 oktober 2012

Ja det var ju ett tag sen nu när jag skrev.
Så, vad händer?

Idag hade jag en väldigt bra dag... jag kunde faktiskt känna att jag var Sandra under vissa stunder.
Dagen började med att höja min medicin till 50mg från 25mg. Hur detta påverkat mig är att jag mår mer illa, ont i huvudet, klåda, sår på läppar och i munnen....
Jag vet inte hur läkarna ser på detta.... men det märks.
Jag hoppas jag får tid till psyk denna vecka som kommer.... har mycket att prata om och reda ut.
Jag vet inte om jag kanske får byta ut Lamotrigin till litium eftersom jag fått bieffekter som inte är så bra... Men vi får se, jag håller modet uppe och idag kan jag lova er att jag har hållit mitt huvud högt, jag var Sandra idag!
Dock så har jag hamnat i två djupa psykoser under veckan. Tack och lov för att Jimmy mamma var hos oss, Jimmy skulle jobba natt och jag var helt borta i huvudet! Såhon kom som en räddande ängel och dels höll koll på mig men även barnen. Tack <3 br="br">

Dagen började att spenderas på ALV på höstmarknaden. Det var min familj, mina föräldrar, min syster, hennes man och deras barn, och så farmor Ingela.
Såååå mysigt!! Alla njöt, var på gott humör och trivdes!

När vi sen åkte hem så beställde vi pizza, smidigt!

Och efter det till min kära lillebror för att fira honom lite. Där var det hur trevligt som helst, alla var glada och mådde bra!

Alltså, behöver jag ens nämna för er att denna dag varit bra. eller... bra? TOPPEN!!
Jag njuter av varje minut när jag får må såhär. Imorgon kan det vara annat ljud i pipan... det vet man ju inte.

Nej, nu vet jag inte mycket mer att skriva om. Eller kanske? Det märks.
Kommer alla fall skriva imorgon för att uppdatera läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar