måndag 15 oktober 2012

Då var det en vecka på det här stället!

Dom sa att jag blir här en vecka när jag skrevs in, det kommer spricka.
Jag kommer inte hem idag... Och det känns så tungt.
Jag vill hem, ta dagen som den kommer, gosa, krama och pussa på barnen! Jag vill hem så dom ser att mamma finns kvar, jag har inte övergett dom. Nu tror inte jag att fallet är så, dom vet vem jag är, dom vet att dom har en mamma som snart kommer hem, och mår bra!

Hem då...imorgon? Tveksamt, onsdag? Jag räknar med det! Jag vill ju hem imorgon, men det går nog inte, är så nere fortfarande och sömnen är inte okej ännu. Måste räta ut alla frågetecken innan, gör ju ändå ingen nytta hemma när jag mår såhär, det blir ju bara som innan, jag mår dåligt och Jimmy får ta hand om både mig och barnen... Jag vill att jag ska kunna komma hem och alla fall ta hand om mig själv.

Nej, nu blir det att försöka hitta på något så tiden går lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar