torsdag 18 oktober 2012

Har ju helt glömt bort att skriva här idag!

Men jag har en bra ursäkt, varit inne på avdelningen HELA dagen. Fy faan så tråkigt det är! Eller var... Jag är ute igen.
Så vad gjordes det där? Stämma av helt enkelt. Gå igenom sömnproblemen igen, la till en medicin. Gick igenom bieffekterna av den nya medicinen, måste härda ut. Tog upp det där med rösthallucinationer, ska stå kvar på samma mg och se vad som händer. Pratade igenom sjukskrivningen och blev där lite fundersam... Tar det sen.
Nu är jag påväg hem igen, lyckades prata till mig längre permission, så på måndag ska jag infinna mig igen. Får se vad som händer då....
Nej, nu ska jag dränka alla ljud med ljuv musik. Sen blir det att överraska barnen att jag är hemma (det kändes kan jag lova att prata med dom igår om att jag kanske inte är hemma och inte vet när jag kommer hem. Och det var inte lätt att hålla tillbaka tårarna när jag pussade barnen hej då innan skola och dagis), så blir det pizza mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar