lördag 20 oktober 2012

Nu har jag äntligen varit och hälsat på min kusin, inte en dag för tidigt! Och jag måste säga att det var lite komiskt, huset dom har ser identiskt ut med vårt, men vissa rum ligger lite tvärtom. Man kände sig ju som hemma när man gick runt och kikade, och jag måste säga att dom hade det väldigt fint!

Dagen idag har använts väl. Känner att man får passa på när man bara har ett barn hemma. Men det svider lite, önskar jag hade samma tillfälle med var och en av pojkarna med. Fast det går säkert att fixa, men måste hitta motivationen först. Inte för att jag inte vill umgås med pojkarna, för det vill jag!! Men det är svårt att få kroppen att orka... jag vet inte varför men jag är så orkeslös! Och nej, det beror inte enbart på maten, för tro mig, jag har dagar jag äter... men inte orkar jag mer för det. Nästan tvärtom, min kropp är inte van vid mycket näring, så det blir lite krock med allt när jag väl tar mig mod att stoppa nåt i munnen.

Det blev ingen pudding... kommer precis ner från Julias rum och hon var så trött nu mitt lilla hjärta. Jag hann inte mer än lägga mig hos henne så sov hon. Det har varit många intryck denna dag för henne, Julia alltså.

Nej, nu får det räcka för idag... är så trött, men kan inte slappna av... nervös inför måndagen antar jag... eller nåt sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar