fredag 5 oktober 2012

Hemma efter en jobbig dag.
Mötet som var på morgonen gick bra, tror jag? Jag vet inte... känner inte att jag var med direkt... kroppsligt men inte mer. Det är så jobbigt med såna dagar! Men samtidigt så räknade jag med att det skulle bli så, jag börjar lära mig om mig själv. Så Jimmy var med mig, det jag inte håller reda på gör han.
Så mötet ja... jag vet inte.

Sen var det psyk i västervik som stod på tur. Jag vet inte vad jag ska säga om det. Jag tog upp med dom att det är lite väl många sorter jag har. Och en av 11mediciner fick jag tillåtelse att sluta med. En som ändå inte ger något! Men istället la dom nu till en annan sömntablett, så nu står jag på samma ruta. Dom höjde även två av mina gamla mediciner, och den som var tillfällig måste jag fortsätta med. 
Tog upp det där problemet med mat som jag har... men det kunde ha kvittat. Jag ser ju så frisk ut! Faan vad jag hatar detta. Jag vet att jag inte ser sjuk ut, och tacka gudarna för det. Skulle jag se ut som jag mår, ja då vet i tusan.
Att läggas in för att plocka bort mediciner var det inget tal om. Jag måste "höjas" (alltså så jag ska känna mig okej, inte nedstämd) och må bra först.
Och hon kom med argumentet att alla mina mediciner har jag fått av en anledning, dom behövs för att jag ska kunna må bra.
Hon sa även att jag gjorde ett bra val att komma. Och ja, det var det nog. Men bara om den nya dosen funkar.
Och ja, jag vet inte. Jag är så trött på detta. Vill bara lägga mig ner och vakna upp när allt är över. Men sån tur har man väl inte.
Så nu är det tillvänjning av nya doser, ibland märker man inte av att man ökat på en medicin, medans man kan bli jättepåverkad andra gånger. Så vi får väl se! 
Jag blev även upplyst om att jag ska få en mycket akut tid till psyk i vimmerby, Och min spontana tanke då är: NEEEEJJJJJJJJ!!!!!!
Anledningen? Orkar inte förklara för er, jag har gett upp hoppet om att få bra hjälp där.

Nej, nog om detta. Nu ska vi ha lördags mys med barnen, Som jag längtat efter dom idag.... mår så dåligt, har dåligt samvete till och med. Så nu blir det mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar