tisdag 30 oktober 2012

Jag ger nog faan upp snart.

Var är jag nu? Jo det ska jag säga er, Psyk i Västervik.

Idag på morgonen så rinde Jimmy till akutpsyk, berättade hur det var med mig och vi åkte ner!! Stort misstag!!
Tror ni jag fick följa med hem igen?
Nej, nope, Never!

Så här sitter jag nu, i min säng på avd 24 istället. Hade inget med mig så Jimmy åkte hem för att plocka ihop det som behövs. Men hur länge jag blir kvar denna gång vet jag inte.. Den som lever får se!

Men nåt som svider mest är att jag inte hann säga hejdå på ett toppen sätt till barnen. Vi gjorde vår vanliga ritual:
-hej då!
-ha det då roligt!
-älskar dig!

Men jag önskar Att jag hade kramat dom lite mer än jag brukar, och gett dom fler pussar,
Vi visste inte ens att jag skulle stanna kvar här, men dom ville låta mig gå

Så här sitter jag nu, ångest, ledsen för att så många blir drabbade av att hjälpa till.med att ta hand om våra barn,
Ni är guld värds<3

Nej, nu är jag så trött,,, skulle säkert somna direkt om jag la mig nu. Men då får jag lida för det inatt och jag orkar det verkligen inte.

1 kommentar: