lördag 13 oktober 2012

Kväll och den har varit mer eller mindre upp och ner...
Jimmy var här ett bra tag idag, och som det brukar så bröt jag ihop när det var dags att säga hej då. Detta är inget ovanligt, och jag har fått förklarat för mig att så som jag reagerar är fullt normalt, men jag är mer känslig och sårbar än de flesta, och har därför svårare än andra att hantera såna känslor.
Men som sagt, jag bröt ihop och det ville inte ge med sig. Efter lite mer än en timme fick jag sobril och då lugnade det ned sig.

Idag blev även min mat problematik uppmärksammad... Inte för att jag ville, det berodde mer på att jag fick åbgestattack av att jag skulle äta och inte fick i mig något.
Blev tvungen att väga mig och det fattas några kilo, eller det fattas ju inget direkt, men jag har gått ner några sen jag kom hit. Tycker visserligen inte att det är nåt att stimma över.
Men så är det, alltid är det nåt som ska strula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar