söndag 14 oktober 2012

Dag 7

Dagen började dåligt, fick sobril redan på morgonen.
Jag vet faktiskt inte varför det blev så faktiskt... Det blir väl sådär bara!
Jimmy kommer idag igen, det är helt underbart när han är här men så jobbigt när han måste åka. Så det är verkligen bubbla känslor. Men hellre att han kommer än inte alls, jag tar gärna dippen som blir.

Frukosten gick inget vidare. Fick i mig en halv macka och ett glas juice. Vet inte om det är jag, eller den nya medicinen som gör det, men mår så illa!

Men nu går tiden sakta... Väntar på att tiden ska gå så jag får ringa Jimmy. Han har ju jobbat inatt så han sover ganska länge idag, vilket är en bra idé då han ska jobba inatt igen.

Sömnen gick bra inatt, somnade ganska fort och sovit mest hela natten. Men vad jag har drömt!!
Önskar att det är påväg att vända nu... Men vågar samtidigt inte hoppas på för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar