fredag 12 oktober 2012

Fick min abillyfie förut men det har inte blivit bättre än... Ja alltså, det är den medicin som tar bort hallucinationer. Åt ju den förut och det funkade väl... Men jag minns inte hur lång tid det tog då? Nu gick jag ju utan i 4dagar och jag antar att den var ute ur systemet. Men jag hoppas verkligen den kommer igång så fort det bara går. Nu måste jag hålla mig i dom utrymmen med mest ljud eller stoppa in hörlurar med musik för att överrösta alla ljud. Jag vet ju redan nu att alla ljud inte kommer försvinna, men dom byts ut till pip vilket, tro det eller ej, är mycket skönare. Galet!!!

Idag var det på tal om annat kalvsylta till middag... Jag åt inget, men tror inte det gör så mycket. Åt så mycket vid lunch och vid halv åtta så är det ju fika igen. Nya tag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar