lördag 20 oktober 2012

Jag är trött... Vet inte varför jag är så trött idag, somnade relativt tidigt och låg kvar i sängen ett bra tag.
Tror visserligen att medicinerna tar ner mig en del... Och måendet i sig.
Men idag blir det miljöombyte, tror det gör mig gott!
Imorgon är det igen dags för att packa väskan, fy så less jag är på att ha allt nerpackat hela tiden, ifall att jag behöver åka. Men på måndag måste jag åka, har inget val tyvärr.

När det gäller maten så har jag faktiskt fått i mig nästan en hel korv, lite cola och ett par bitar choklad. Känner mig riktigt duktig! Och som läkarna säger, ät vad som faller mig in, just nu handlar allt om att övervinna ångesten jag har för mat... Galet!! Behöver dessutom äta medicin för att klara av att äta och inte börja gråta för att det blir för mycket jobbiga känslor.
En sak jag ofta funderar över, hur hamnade jag här?
Vad gick fel, och varför jag?

Ja ja, nu räcker det med ältande för denna stund.

Det skulle vara fint väder idag... Nåt jag måste ha missat, eller så är jag helt enkelt på fel ställe i landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar