fredag 26 oktober 2012

Har inte så vidare mycket att berätta för er är jag rädd för...
Medicineringen har inte börjat funka som den ska, om den nu någonsin kommer göra det vill säga, ska gå upp i dosen imorgon och se hur det känns.....
Både jag och Jimmy är less på detta nu. Man ska inte behöva ha det på det här viset.
Jag önskar och jag hoppas så innerligt att dom är snabba i västervik och ger mig en tid snart.  Har mycket som jag behöver ta upp med dom, önskar bara att  att det sker snart!

På tal om annat:
Var i västervik i både igår och idag, Och nu är barnens julklappar fixade, behöver jag ska hur underbart det är!!
Kommer ju med all säkert köpa nåt mer, men det värsta är över nu.

Imorgon blir det ALV och höstmarknad. Alltid lika mysigt.

Sen måste jag avsluta med en sak. Vissa av mina meddelanden ser väldigt konstigt ut, stavningen är så fel den bara kan blir. Men dom meddelandena skriver jag från mobil min mobil, så ni får försöka ha det i åtanke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar