måndag 1 oktober 2012

Usch! Fy! Satan!

Morgonen började bra. Alla barn var lätta att få upp, klä på och göra klara.
Jag följde som vanligt dom små till dagis, frid och fröjd. MEN sen bröt helvetet lös... Wille blev hysterisk när jag skulle gå! Nu menar jag inte bara lite sådär ledsen, det var helt otroligt hjärtskärande.
Jag hatar detta, hatar!!! När jag lämnar blir det nästan jämt såhär, men inte om Jimmy lämnar. Varför!?
Finns det nåt hemskare (nu tänker jag på när man lämnar bort barnen) än att gå ifrån sitt barn som är ledset?
Idag kände jag mig trygg i att gå. Wille blev väl omhändertagen, och jag vet att han lugnar ner sig efter en stund.... men ändå. Det gör så ont!!
Jag har så otroligt dåligt samvete, och det leder till ångest... så jobbigt!
Och nu undrar säkert många varför jag inte bara har barnen hemma om det nu blir såhär. Och jag förstår att den frågan dyker upp.
Men jag tänker inte ta upp den frågan, mina vänner, min familj och mina närmaste vet varför och det är huvudsaken.


Nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Får väl se hur det går... ingen bra dag alls detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar