onsdag 24 oktober 2012

Jaha...onsdag då...den har varit helt okej! Har svärmor på besök och det känns som en skänk från ovan!!

Imorgon har vi lovat Hampus att vi ska in till västervik, bara vi och han.
Han behöver komma bort och bara vara med amma och pappa lite. Det gäller att ta sig tid för varje barn och verkligen SE dom.
Vi har varit dåliga på det ett tag nu... behöver jag ens nämna det för er?!

Och somdet ser ut nu så åker jag in till psyk igen på fredag... igår var det dags igen, sluddrade, apatisk, borta i huvudet.... jag vet inte hur jag ska klara av detta.... Det är tungt, jobbigt och jag känner mig så otroligt utlämnad....
Tacka gudarna för att jag har Jimmy, vad hade jag gjort om jag inte hade honom som stöttar, tröstar hjälper mig.
Jag kommer aldrig kunna älska en man som jag gör med honom!! Han är mitt allt, min trygget och min, bara min!
Tänk att man kan älska en annan  person så mycket. Ja är det gäller att hålla hårt i honom, för han är minst sagt

Nu orkar jag inte skriva mer... inte för i dag alla fall.


Nanni batti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar