måndag 11 juni 2012

Det blev en sväng till ALV. Regnet höll sig borta och solen tittade fram, underbart. Förra året var det lite jobbigt för Wille, när borgen elade sig och det small så blev han så rädd att han knappt kunde tröstas, stackarn. Men i år var det min tur, jag grät inte men jag lovar er, jag hoppade högt och skrek till.... Pinsamt!
Men är det nåt jag är nu för tiden så är det lättskrämd och spattig. Hemskt vad mediciner kan göra med en... Man tar dom för att få bort en sak, och då får man en annan. Fast jag vet inte, hellre lättskrämd och spattig än psykoser och så som jag mådde innan jag började med medicinen.

På tal om annat.... Funderar på att rensa upp på FB bland mina "vänner". Finns somliga som inte bör vara kvar där, verkar som att det är av ren nyfikenhet dom, eller den, vill vara vän med mig. Jag menar, folk som aldrig skriver eller nåt, varför ska man ha kvar dom? Att man inte kommenterar varje dag kan jag förstå, det gör inte jag heller. Men när man vet att den, eller dom, läser min blogg (har ju sån där som läser av ip-adress och lite sånt där gottigt) men aldrig bryr sig, speciellt om barnen, ja då kan det va! Nä, somliga är det bättre att ta bort. Men jag måste säga att det är smickrande att vissa vill vara vän med mig av ren nyfikenhet... Tänk om man själv kunde se sitt liv som så spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar