torsdag 28 juni 2012

Nu ska ni få ett bra tips av mig!

 Igår var jag på ICA och hittade denna lilla flaska. Eftersom jag har ganska kort hår och vill ha lite volym i det så krävs det mycket vax och spray. Men hittade som sagt denna lilla flaska och tänkte att det var värt ett försök... Så jag köpte den och provade.

Flaskan här nedan (Lanza) fungerar på samma sätt, men denna köper du hos frisören, och priset skiljer sig markant!!
Tänkte då att eftersom priset var så mycket mindre på Got2b:s produkt så skulle inte den funka lika bra som Lanzas puder.... men ack så fel jag hade! Dom funkar precis lika bra båda två, skillnaden är som sagt priset.
Så här är mitt råd till er, vill ni ha volym på håret som inte tyngs ner så prova got2b. Jag har enbart det i håret idag och min frisyr har till och med överlevt 1½timme liggandes i en tandläkarstol utan att bli förstörd. 
Det kallar jag kvalitet.
(Låt er inte luras av flaskans storlek, det krävs inte mycket alls för att fixa till håret. Med andra ord så är det väldigt drygt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar