måndag 11 juni 2012

Kväll... Jag gillar kvällarna, när jag inte är ensam alltså. Eller ensam och ensam, jag har ju alltid barnen, men ensam vuxen.
Satt och kollade efter och jämförde Jimmys arbetstider och barnens tider hos sina stödfamiljer... Det kommer bli att barnen och Jimmy är borta samtidigt vissa dagar och kvällar... men vad ska jag göra då?!
Nu är det ju så att det är till största del jag som behöver hjälp, så på så sätt är det ju bra. Men anledningen till att vi får hjälp är ju för att få tid att ta hand om vårt förhållande (jo, det är sant, det är därför vi får hjälp. Nu är det ju inte dåligt mellan Jimmy och mig, tvärtom. Men det är just det dom vill värna om, att det ska fortsätta vara lika bra mellan oss, fint ju!)... och hur lätt är det att ta hand om när vi är på olika orter... Jäjä...
Den som lever får se...

2 kommentarer:

  1. det blir bra och det kommer gå fint. kram madde

    SvaraRadera
  2. Ja det tror jag med... eller det måste jag tro rättare sagt :-) Kram kram

    SvaraRadera