onsdag 13 juni 2012

Onsdag... Känns som torsdag....
Idag ska jag på studie besök, men jag vet redan nu att det kommer inte bli av. Jag klarar inte av mer aktiviteter, det är redan för mycket. I sommar ska jag nu ha barnen hemma helt under veckorna 28, 29, 30, 31. Blir nog spännande.... för mig! För barnen blir det nog det tråkigaste sommarlovet ever! Jag orkar inte göra nåt... hur mycket jag än vill så går det inte. Önskar jag hade sån energi så jag kunde ta alla tre barn och gå till ALV, eller åka och bada! Får se om mamma och pappa kan hjälpa mig lite under sommaren,
Det är inte lätt för dom, dom är inte purunga  längre och nu är ju deras barn vuxna så nu är det ju tid för dom som gäller. Men trots detta så ställer dom upp otroligt mycket.
Önskar Jimmys familj vore närmare.... Bara en sån sak att farmor kommer och leker en stund underlättar enormt. Men nu bor ju alla långt bort, så det får man ta när ett bra tillfälle inger sig.

Nu ska det bli lite frukost här hemma.
Hoppas ni får en trevlig dag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar