lördag 9 juni 2012

Det blev ju fint väder! Så vi begav oss ut, med Jimmy.
Vi tog oss ner till stan och barnen fick leka av sig på torget och äta glass. Efter det så tog vi oss en promenad och nu är vi hemma. Om det inte vore för att regnet hänger i luften så skulle gräsmattan behöva klippas.... Men vi kom överens om att vi tar det imorgon.... om det inte regnar vilket jag verkligen hoppas att det inte gör!

En annan sak som är lite intressant... Jimmy ska nog fortsätta jobba natt. Ja det är ju ingen som sagt det till honom, det är en bedömning jag själv gjort. När han är på utbildning och på helgerna så sover han kanske 3-4timmar per natt. Men nu idag så sov han i 5½timme och hade lätt kunnat sova längre om inte jag och barnen väckt honom. Så om man ser till det så är nattjobb verkligen nåt som passar honom!

Nu ska jag underhålla barnen så att Jimmy kan laga mat ifred. (ja, ni läste rätt, Jimmy lagar maten fast han jobbar och jag går hemma. Det kan verka ologiskt, men ni som känner mig vet varför det är såhär. Det finns en bra förklaring, förutom att jag inte kan... eller kan kan jag... om jag vill. Men jag överlåter det till Jimmy då jag inte har en direkt hälsosam syn på mat...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar